cctv

Ucapan

Mouse

Cute Blinking Cat

Sabtu, 16 Mac 2013

Saya Terima Awak


Assalamualaikum ..
Huh .. agak lame tak agak nye aku tak updates ni.. 
xkot kan .. ??? heheh  .. hari ni .. 
aku rase , mood aku ni kejap2 happy , kejap2.... erm entah lah ..
susah nak meneka perasaan sendiri .. 
Hari ni , aku telah menerima die balik .. 
herm .. sepatutnye aku xnk die dah.. 
hermmmmmmmmmmmmm...!!!
tapi , 
entah lah .. biarlah aku sorang je yang tahu ,,, 
tapi , bile aku balik dengan die balik ni , 
aku detak kan 2 syarat tau ..
n die detakkan 1 syarat ... 
hhahah .. siap2 syarat pulak kan .. pelik2 ..
die kate die tak boleh tanpa aku ..
tp aku boleh tanpa die sbb tuhan tu sentiase dgn aku ..  
tuhan tu akan tunjuk kan jln yg benar untuk umat2 nye ..  :)
ok see u again .. 
daaaaaa ..

Assalamualaikum ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan